Visas nejaukas situācijas

traffic.lv

#033
Procesā
Nejauka situācija 24.03.2006. - 15.11.2006.
Izbraukšana no Nestes Kuldīgas ielā

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Rīgā, Daugavgrīvas un Kuldīgas ielu krustojumā, izbraucot no Nestes, ir uzstādīta 316. ceļa zīme. Bet ko tieši tā aizliedz - veikt kreiso pagriezienu vispār, vai apbraukt drošības saliņu no kreisās puses? Valsts iestādēm viedokļi dalās... Kā tad parastais autovadītājs var saprast šo ceļazīmi?

#032
Procesā
Nejauka situācija 19.05 - 06.06.2006.
Ceļa sakopšana pēc CSNg

#031
Pabeigts

Nejauka situācija 21.04 - 09.05.2006.
Nedrošā drošības caurule

Rīgā, Mūkusalas ielā, zem Dzelzceļa tilta ceļa kreisajā pusē ir uzstādīta marga, kas kalpo par barjeru, lai norobežotu gājējus no braucamās daļas. Diemžēl margas konstrukcija morāli un fiziski novecojusies, līdz ar to kļuvusi bīstama satiksmes dalībniekiem.
Nejauka situācija 26.04.2006.
Nedrošā drošības caurule - II

Rīgas domes Satiksmes departamenta darbinieki zibenīgi noreaģēja uz mūsu vēstuli un norīkoja brigādi pārmetināt bīstamo cauruli. Tomēr jautājums par minētās caurules nomaiņu pret mūsdienas risinājumu paliek spēkā.
Nejauka situācija 16.05.2006.
Nedrošā drošības caurule (nobeigums)

Rīgas domes Satiksmes departamenta darbinieki ir pieņēmuši lēmumu metāla nožogojumu demontēt pilnībā. Tas arī tika izdarīts 2006. gada 12. maijā.

#030
Pabeigts

Nejauka situācija 25.03 - 12.05.2006.
Ceļa zīme pirms luksofora Jūrmalā

#029
Pabeigts

Nejauka situācija 07.03 - 24.03.2006.
Kaķasēkļa dambja dzelzceļa pārbrauktuve

Kaķasēkļa dambja un Ilzenes ielas rajonā kopš padomju laikiem ir izveidotas 3 dzelzceļa pārbrauktuves bez barjeras. Viena no tām ir aprīkota ar visām nepieciešamām brīdinošām ceļa zīmēm, bet pārejās... 2005. gada 16. septembrī Rīgas domes Satiksmes departaments ceļa zīmju uzturētajam devis uzdevumu novērst ceļa zīmju bojājumus. Diemžēl līdz 2006. gada martam nekas netika izdarīts. Sarūsējušās ceļa zīmes kā stāvēja, tā arī stāv...
Nejauka situācija 13.04.2006.
Kaķasēkļa dambja dzelzceļa pārbrauktuve (nobeigums)

Beidzot, ir veiktas solītās izmaiņas Kaķasēkļa dambja un Ilzenes ielas rajonā. Ir nomainītas ceļa zīmes, ko var apskatīties fotogrāfijās.


#028
Procesā
Nejauka situācija 30.01 - 05.01.2007.
Neredzamais „ķieģelis” - „barotava” ceļu policijai?

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Kalnciema un Daugavgrīvas ielas krustojuma rajonā ir uzstādīta 301. un 812. ceļa zīmes kombinācija. Tā ir uzstādīta gandrīz pašā "kabatas" sākumā tā, ka vadītāji, kas brauc pa Kalnciema ielu un nogriežas pa kreisi uz Daugavgrīvas ielas "kabatu" no kreisā malējā stāvokļa uz Kalnciema ielas vienvirziena brauktuves, šīs ceļa zīmes neredz. Par to viņus soda ceļu policija.
Nejauka situācija 05.03.2006.
Neredzamais „ķieģelis” - „barotava” ceļu policijai? (eksperiments)

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
traffic.lv redakcijas pārstāvis ir veicis eksperimentu, un izbraucis Kalnciema un Daugavgrīvas krustojumu ar fotokameru acu priekšā. Šī eksperimenta rezultātus Jūs varat apskatīties bildēs.
Nejauka situācija 16.03.2006.
Neredzamais „ķieģelis” - „barotava” ceļu policijai? (fotogalerija)

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Ir uzņemtas interesantas fotogrāfijas. Sniegs palīdz ieraudzīt autovadītāju braukšanas trajektorijas.

#027
Pabeigts

Nejauka situācija 27.12.2005. - 16.01.2006.
Stāvvieta Mūkusalas ielā

#026
Pabeigts

Nejauka situācija 02.01 - 19.01.2006.
Jūrmalas gatves bīstamais zāliens

Rīgā, pirms Jūrmalas gatves un Dzirciema ielas krustojuma, kad zāliens nav redzams ziemas sezonā, sniegs pārklāj apmali un horizontālo ceļa apzīmējumu, vadītājs var pēc maldības turpināt braukt pa tramvaja sliedēm taisni krustojuma virzienā vai iebraukt zālienā. Ņemot vērā arī to, ka zālienā atrodas tramvaja pietura, kurā var atrasties cilvēki, šī vieta ir uzskatāma par sevišķi bīstamu.
Nejauka situācija 06.01.2006.
Jūrmalas gatves bīstamais zāliens - II daļa

traffic.lv redakcija uzņēma interesantas bildes par braukšanu zālienā. Spriežot pēc fotogrāfijām, šis zāliens tiešām ir iecienīta vieta autobraucēju vidū.
Nejauka situācija 07.03.2006.
Jūrmalas gatves bīstamais zāliens (nobeigums)

Rīgā, pirms Jūrmalas gatves un Dzirciema ielas krustojuma, zālienā tika uzstādītas prasītas ceļa zīmes. Tagad ir mazāka iespējamība iebraukt zālienā, kad zāliens nav redzams ziemas sezonā, un sniegs pārklāj apmali un horizontālo ceļa apzīmējumu.

#025
Pabeigts

Nejauka situācija 23.12.2005. - 16.01.2006.
Jaunmārupes "guļošais policists"

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Neskatoties uz to, ka Jaunmārupē ceļa posms ar mākslīgiem paaugstinājumiem braukšanas ātruma samazināšanai ir apzīmēts ar visām nepieciešamajām ceļa zīmēm, tas ir bīstams, jo maksimālā ātruma ierobežojums neatbilst reālajai situācijai.
Nejauka situācija 21.04.2006.
Jaunmārupes "guļošais policists" (nobeigums)

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Beidzot traffic.lv redakcijas pārstāvis aizbrauca uz Jaunmārupi, lai pārliecinātos, ka ir veiktas izmaiņas Mazcenu alejā. Izmaiņas var apskatīties fotogrāfijās.

#024
Atstāts bez izskatīšanas
Nejauka situācija: ko darīt? 15.12.2005.
Ziepniekkalna pagalms

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Rīgā, Ziepniekkalnā, Ozolciema ielā 24, pie daudzīvokļu mājas ir izveidota apsargājamā (maksas) autostāvvieta, kurā automašīnas novieto, kā pagādās: uz gājēju ietvēm, daļēji uzbraucot uz tām, kas būtiski traucē gājēju pārvietošanos. No tīri cilvēciskās puses, tās mašīnas tur tā stāv ne no labas dzīves. Ziepniekkalna iedzīvotājiem, kas dzīvo guļamrajonā ar lielo iedzīvotāju skaitu, tomēr vajag savas automašīnas kaut kur novietot.

#023
Pabeigts

Globālā problēma 13.12.2005. - 30.01.2006.
CSDD un dialogs ar sabiedrību: solis atpakaļ

Sākot no 1998. gada un līdz pat 2004. gada beigām CSDD oficiālajā mājas lapā internetā www.csdd.lv bija pieejama Latvijas labākā "viesu grāmata", veltīta ceļu satiksmes jautājumiem. Diemžēl tā jau ir pagātne. CSDD „viesu grāmatas” likvidēšana oficiālajā mājas lapa liecina par to, ka CSDD iestāde nevēlas atklāti (nekautrējoties par kritizējošiem jautājumiem) veikt dialogu ar sabiedrību un risināt sāpīgus jautājumus, kas saistīti ar satiksmes drošību.

#022
Pabeigts

Nejauka situācija 09.12.2005. - 09.11.2006.
Vienības gatves un Bruknas ielas vienādas nozīmes ceļu krustojums

(ierosināts pēc traffic.lv apmeklētāja lūguma)
Satiksme Vienības gatves un Bruknas ielas krustojuma rajonā nav organizētā atbilstoši spēkā esošiem standartiem. Krustojumos nav uzstādītas priekšrocības ceļa zīmes, rezultātā tiek apdraudēta autobraucēju drošība.

#021
Pabeigts

Nejauka situācija 30.11 - 19.12.2005.
Gājēju pāreja - "melnais punkts" - III
Vai kad beigs ņirgāties par gājēju drošību


RD Satiksmes departamenta darbinieku reālā rīcība galīgi neatbilst vienam no smukajā www.satdep.lv portālā uzrādītiem mērķiem uztraukties par gājēju drošību. Rodas jautājums par šādu atbildīgo "speciālistu" atbilstību ieņemamajam amatam.
Nejauka situācija 06.01.2006.
Gājēju pāreja - "melnais punkts" - III
Vai kad beigs ņirgāties par gājēju drošību (nobeigums)


Rīgā, Saulkalnes ielā kļūdaini uzliktais, bet pēc tam nekvalitatīvi noņemtais ceļa apzīmējums pēc RD Satiksmes departamenta darbinieku pieprasījuma tika steidzami likvidēts.

#020
Pabeigts

&
Nejauka situācija 11.11.2005. - 21.11.2006.
Tālavas gatve: iela vai pagalms?

Ir grūti vizuāli saskatīt Tālavas gatvē ielu, jo tā izskatās pēc daudzdzīvokļu namu pagalma. Tāpēc šajā jaukā ieliņā ļoti bieži var redzēt mammas, kas mierīgi staigā pa šīs ielas braucamo daļu ar saviem bērniem. Tomēr juridiski Tālavas gatve skaitās par ielu, un šeit drīkst braukt ar ātrumu līdz 50 km/st. Uztraucoties par gājējiem, kas nezina šīs juridiskās nianses, būtu ieteicams šai vietai piešķirt dzīvojamās zonas statusu.

#019
Pabeigts

Nejauka situācija 17.11 - 01.12.2005.
Ulmaņa gatves un Valdeķu ielas krustojums

#018
Pabeigts

Nejauka situācija 07.10 - 20.10.2005.
Jūrmalas gatves un Dzirciema ielas krustojums

#017
Procesā
Nejauka situācija 26.08 - 12.10.2005.
Ceļa sašaurinājums no labās puses

#016
Procesā
Nejauka situācija 30.08 - 13.10.2005.
Ceļa zīme "Apdzīvotās vietas sākums"

#015
Pabeigts

Nejauka situācija 27.09.2005. - 11.04.2006.
Pagrieziens no Jūrmalas trases uz Babiti
Ceļa zīmju neatbilstība ceļa horizontālajam apzīmējumam.

#014 (Jūrmala)
Pabeigts

Nejauka situācija 09.12.2005. - 31.01.2006.
Cik ilgi Jūrmalā tiks apdraudēti gājēji?

Jau sen visā Latvijā katru vakaru pirms pusnakts luksofori automātiski tika pārslēgti "dzeltenajā mirgojošajā" režīmā. Šādā režīmā naktīs krustojumos notiek daudz ceļa satiksmes negadījumu un avārijas situāciju. Tomēr, Jūrmalas dome nevēlas izbeigt praksi pārslēgt luksoforus naktī "dzeltenā mirgojošā" režīmā.
Nejauka situācija 29.03.2006.
Cik ilgi Jūrmalā tiks apdraudēti gājēji? (nobeigums)

traffic.lv redakcija pārliecinājās, ka solītās ceļa zīmes tiešām tika uzstādītas Jūrmalā, Jomas ielā 1/5 pie Jūrmalas pilsētas domes ēkas. Šis risinājums ir pieņemams, jo uzstādītās ceļa zīmes gan sliktos, gan labos laika apstākļos brīdina vadītājus par gājēju pāreju.
#014 (Rīga)
Pabeigts

Nejauka situācija 28.07 - 29.09.2005.
Gājēju pāreju drošība krustojumos naktī;
Gājēju pārejas, kas apzīmētas tikai ar CHA

Gājēju pārejas uz krustojumiem ar naktī "dzelteno mirgojošo" luksoforu.
Gājēju pārejas, kas nav apzīmētas ar ceļa zīmēm, bet tikai ar ceļa horizontālo apzīmējumu.

#013
Procesā
Nejauka situācija 19.10.2005. - 15.12.2006.
Bīstamā gājēju pāreja Mūkusalas ielā

Atsaucoties uz publikācijām laikrakstos par smagajiem ceļu satiksmes negadījumiem gājēju pārejā, traffic.lv redakcija mēģinās panākt minētās gājēju pārejas drošības uzlabošanu.

#012
Pabeigts

Nejauka situācija 14.10 - 12.12.2005.
Gājēju pārēja - "melnais punkts" - II

Rīgā, Dzirciema un Sēlpils ielu krustojumā 2005. gada septembra mēnesī tika likvidēta gājēju pārēja. Pilsētā parādījās vēl viens "melnais punkts".
Nejauka situācija 20.12.2005.
Gājēju pārēja - "melnais punkts" - II
(nobeigums)


Rīgas Dzirciema un Sēlpils ielu krustojumā nekvalitatīvi likvidētā gājēju pārēja 2005. gada decembrī tika apstrādāta ar krāsas šķīdinātāju. RD Satiksmes departamenta vadībai ir izteikts aizrādījums un pieprasīts nodrošināt savlaicīgu un adekvātu izpildīto darbu kvalitātes kontroli.

#011
Procesā
Nejauka situācija 13.10.2005. - 15.12.2006.
Pilsētas maģistrāle - kam priekšroka?

Tilta/Ganību dambja Y-veida krustojumi ar Duntes ielu un Tvaika ielu ir diezgan sarežģīti pēc savas formas, tomēr tajos nav uzstādītas visas autovadītājiem nepieciešamas priekšrocības ceļa zīmes ar attiecīgajām papildzīmēm, kas norādītu galvenā ceļa virziena maiņu. Tas neveicina drošu un ērtu abu noslogoto krustojumu izbraukšanu.

#010
Pabeigts

Nejauka situācija 15.09. - 22.09.2005.
Gājēju pāreja - "melnais punkts"

Rīgā parādījās gājēju pāreja, kura ir apzīmēta ar melno ceļa horizontālo apzīmējumu! Varbūt ir veiktas izmaiņas Valsts standartā, kas pieļauj izmantot melno krāsu ceļa horizontālajos apzīmējumos, par ko sabiedrība vēl nav informēta?

#009
Pabeigts

Nejauka situācija 25.08 - 31.10.2005.
Veicam pagriezienu... bet no kurienes?

Rīgā, Jūrmalas gatves posmā starp Kurzemes prospektu un Imantas 1. līniju uzklātais 920. ceļa horizontālais apzīmējums neļauj veikt pagriezienus saskaņā ar CSN prasībām.
Nejauka situācija 31.10 - 07.11.2005.
Veicam pagriezienu... bet no kurienes? (nobeigums)

Rīgā, Jūrmalas gatves posmā starp Kurzemes prospektu un Imantas 1. līniju, ir veiktas izmaiņas ceļa horizontālajā apzīmējumā. Tagad manevra veikšana ir iespējāma, ievērojot visas CSN prasības.

#008
Pabeigts

Nejauka situācija 19.07 - 02.09.2005.
Atskaņas par avāriju Puškina un Riepnieku krustojumā

Portālā iAuto tika nopublicēts raksts par kārtējo avāriju Puškina un Riepnieku krustojumā. Šis raksts neatstāja traffic.lv redakciju vienaldzīgu. Situācijas risināšanai tika izmantoti iAuto portālā nopublicētie materiāli, kā arī MG222 secinājumi.
Nejauka situācija 25.08 - 02.09.2005.
Atskaņas par avāriju Puškina un Riepnieku krustojumā - II (nobeigums)

RD Satiksmes departaments ir veicis izmaiņas Rīgā, Puškina un Riepnieku ielu krustojumā.

#007
Pabeigts

Nejauka situācija 22.07 - 05.12.2005.
Vienības gatve - apsteigšana vai tomēr apdzīšana?

Rīgā, pirms Vienības gatves krustojuma ar Jelgavas ielu (braucot Akmeņu ielas virzienā) savlaicīgi ir jāpārkārtojas 2. braukšanas joslā. Vienīgā nelaime ir tāda, ka dotajā Vienības gatves posmā ir sarežģīti viennozīmīgi noteikt braukšanas joslu skaitu. Bīstamas situācijas rodas tad, kad K.Ulmaņa gatves virzienā braucošais vadītājs uzsāk apdzīšanas/apsteigšanas manevru, domājot, ka pretī braucošajam nav nekāda pamata pārkārtoties 2. joslā.
Nejauka situācija 27.12.2005.
Vienības gatve - apsteigšana vai tomēr apdzīšana? (nobeigums)

Rīgā, Vienības gatves krustojumā ar Jelgavas ielu pēc traffic.lv redakcijas lūguma tika izvietotas jaunas ceļa zīmes. Tagad autobraucēji ir brīdināti par to, ka automašīnas brauc pretī divās joslās.

#006
Procesā
Nejauka situācija 25.04.2005. - 07.03.2006.
Vai ceļazīme ir svarīgāka par CSN punktu?

Latvijā ir uzstādītas pietiekoši daudz ceļa zīmes, pēc kurām nav skaidrs, vai tās zīmes atceļ CSN atrunātos aizliegumus stāvēt, vai tomēr neatceļ. Diemžēl Ceļu satiksmes noteikumos šāda situācija vispār nav atrunāta. Kā arī nav atrunāts moments, kam ir priekšroka - ceļa zīmei vai ceļa horizontālajam apzīmējumam, ja tie ir pretrunā viena otram. Tas nozīmē, ka jebkurš autovadītājs (kā arī jebkurš policijas darbinieks) ir tiesīgs pats izlemt, kā rīkoties katrā situācijā. Protams, tas neveicina satiksmes organizācijas sakārtošanu.
Nejauka situācija 17.05. - 25.05.2006.
Vai ceļazīme ir svarīgāka par CSN punktu? - II daļa

Līdz šim „aizliegtās atļaušanas” problēma bija aprakstīta tikai teorētiski. Vairums vadītāju, kas bija sodīti par stāvēšanu „strīdīgajās” vietās parasti maksāja uzlikto naudu un brauca tālāk. Tomēr viens no cietušajiem nolēmis vērsties www.iauto.lv un traffic.lv redakcijās.

#005
Procesā
Nejauka situācija 20.06.2005. - 19.12.2006.
Nost pieturvietu rādītājus!

Rīgas ielās bieži var redzēt pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas, kuras apzīmētas ar t.s. rādītājiem. Daži no tiem ir bojāti, sarūsējuši, caurumaini, izbālēti, uzraksti uz tiem ir nesalasāmi. Turklāt daži ir restaurēti vai tikko izgatavoti. Diemžēl šādi pieturvietas rādītāji, kurus RD Satiksmes departaments izmanto, lai apzīmētu sabiedriskā transporta pieturvietas, neatbilst spēkā esošajai likumdošanai, un to izmantošana nav likumīga.
Viedoklis 21.11.2005.
Pieturvietas rādītājs ir daļa no Rīgas vēstures!

Izrādījās, ka tramvaja pieturvietas rādītājs ir daļa no Rīgas vēstures, kura tagad pazudīs no Rīgas ielām. Bet, ja laiks iet uz priekšu, vai ir vērts saglabāt uz ielām, piemēram, 1930. gadu ceļa zīmes, kuri pēc sava izskata un tehniskā izpildījuma būtiski atšķiras no 21. gadsimta ceļa zīmēm? Grūti atbildēt viennozīmīgi...
Nejauka situācija 12.12.2005.
Nost pieturvietu rādītājus!
vai Kā notiek "varas nodošana"


2005. gada rūdens-ziemas sezonā pēc traffic.lv redakcijas ierosinājuma visā Rīgā notika vērienīga pieturvietas rādītāju nomaiņa. Rīgā, Bauskas, Jelgavas un Satiksmes ielu krustojumā 2005. gada 7. decembrī notika „varas nodošana” no likumam neatbilstošiem pieturvietu rādītājiem pilntiesīgajām ceļa zīmēm.

#004
Pabeigts

Nejauka situācija 11.07 - 29.11.2005.
Centrālās vēlēšanu komisijas specatļaujas ārpus likuma?

Centrālā vēlēšanu komisija (CVK) izsniedz nelikumīgas specatļaujas, kas it kā atļauj neievērot dažus Ceļu satiksmes noteikumu punktus. Lai gan likumā „Par Centrālo vēlēšanu komisiju” teikts, ka CVK rūpējas, lai attiecīgās valsts un pašvaldību institūcijas nodrošinātu vēlēšanu komisijas ar transportu līdzekļiem, neviens normatīvais akts neparedz CVK tiesības izsniegt atļaujas neievērot CSN.
Nejauka situācija 05.01.2006.
Centrālās vēlēšanu komisijas specatļaujas ārpus likuma? (nobeigums)

traffic.lv redakcija sirsnīgi pateicas Centrālajai vēlēšanu komisijai par operatīvo un konsekventu rīcību! CVK, uzzinot par minēto problēmu ar nelikumīgo specatļauju izdošanu, vēlējās nevis atrakstīties un noignorēt problēmu, bet censties pēc iespējas ātri to atrisināt.

#003
Pabeigts

Nejauka situācija 31.05 - 19.07.2005.
Braucam ēst uz Lido!

Rīgā, Ogres ielas posmā starp Krasta ielu un iebraukšanu SIA "LIDO" atpūtas centrā (braucot Maskavas ielas virzienā) uzklātais ceļa horizontālais apzīmējums neļauj veikt kreiso pagriezienu iebraukšanai atpūtas centrā "LIDO", nepārkāpjot Ceļu satiksmes noteikumus.
Nejauka situācija 19.07.2005.
Braucam ēst uz Lido - II daļa (nobeigums)

Ceļa horizontālais apzīmējums tika nodzēsts, un tagad tas ļauj kreisā pagrieziena veikšanai savlaicīgi pārkārtoties, ieņemot kreiso malējo stāvokli, un ar to ievērot CSN. Pateicamies RD Satiksmes departamenta darbiniekiem par veiktajām izmaiņām ceļa apzīmējumā!

#002
Pabeigts

&
Nejauka situācija 24.05 - 05.08.2005.
3.josla Kr.Valdemāra ielā padara krustojumu ar Raiņa bulvāri par bīstamu

Kr.Valdemāra ielas posmā starp Basteja bulvāri un Raiņa bulvāri, braucot Sarkandaugavas virzienā, 2005. gada maija mēnesī tika reorganizēta autotransporta kustība. Līdz galam nesakārtoto kustības organizācijas tehnisko līdzekļu dēļ krustojums kļuvis bīstams.
Nejauka situācija 05.08.2005.
3.josla Kr.Valdemāra ielā padara krustojumu ar Raiņa bulvāri par bīstamu - II daļa

Būtu interesanti saņemt atbildi no cien. Pudāna un Zarumbas kungiem uz jautājumiem: Kopš kura laika preses konference aizvieto brīdinošās ceļa zīmes uz ceļiem?! Varbūt vairs vispār nav jēgas uzstādīt pilsētā dārgas ceļa zīmes, pietiek sasaukt preses konferenci un izskaidrot plašsaziņas līdzekļiem, kur kā braukt?

#001
Pabeigts

Nejauka situācija 03.05 - 22.07.2005.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā vai Kā pareizi veikt kreiso pagriezienu uz Vanšu tiltu

Slokas iela Rīgas autobraucēju vidū ir slavena, pateicoties "ķieģelim", kurš uzstādīts virs tramvaja sliedēm, virzienā uz centru, Slokas ielas posmā starp Mārtiņa un Kalnciema ielām. Šī ceļazīmju kombinācija jau vairākus gadus maldina autobraucējus, kuri nav pārliecināti, kā pareizi veikt kreiso pagriezienu krustojumā.
Nejauka situācija 04.07.2005.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - II daļa

traffic.lv redakcija sirsnīgi pateicas Rīgas domes Satiksmes departamenta darbiniekiem par veiktajām izmaiņām satiksmes organizācijā Slokas ielas posmā starp Mārtiņa ielu un Kr.Valdemāra ielu. Šeit var iepazīties ar satiksmes reorganizācijas rezultātu.
Nejauka situācija 19.07.2005.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - III daļa

Sakarā ar to, ka traffic.lv redakcija atbalsta privilēģiju piešķiršanu sabiedriskajam transportam, gribam atgādināt, ka ceļa horizontālais apzīmējums ir uzklāts, lai kreisā pagrieziena veicēji netraucētu sabiedriskajam transportam.
Nejauka situācija 22.07.2005.
Kā nevar noorganizēt 5 metrus līnijas pareizu izdzēšanu vai Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - IV daļa

Nevienam traffic.lv redakcijā neienāca prātā, ka, rūpējoties par autovadītājiem, var izdzēst līnijas sākumu Slokas ielas posma vidū starp Kalnciema un Mārtiņa ielām, nevis līnijas beigas pirms krustojuma!
Nejauka situācija 22.07.2005.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - V daļa

traffic.lv redakcija ir ļoti pateicīga RDSD darbiniekiem, kuri zibenīgi noreaģēja uz mūsu publikāciju un līdz tās pašas dienas beigām (līdz plkst. 17:00) kļūda bija izlabota! Visu cieņu RD Satiksmes departamentam par šādu ātrumu!
Viedoklis 11.08.2005.
Почему мне не нравится новая разметка на улице Слокас

Редакция traffic.lv уже подробно рассказывала о запрете перемещаться по трамвайным путям в Риге на улице Слокас (на участке между улицами Мартыня и Калнциема). Считаем, что этот вариант организации дорожного движения на улице Слокас не является оптимальным в силу как минимум 5 причин.
Nejauka situācija 08.03 - 06.06.2006.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - VII daļa

Pagāja gandrīz gads kopš traffic.lv redakcija pacēlusi jautājumu par satiksmes organizāciju Slokas ielas posmā starp Mārtiņa ielu un Kalnciema ielu. Tagad paceļas jautājums par šī satiksmes organizācijas atjaunošanu 2006. gadā. Šinī sakarā traffic.lv redakcija uzskata, ka ir vērts vēlreiz pārdomāt satiksmes organizāciju, mēģinot atrasts jaunus un efektīvākus risinājumus minētajam ceļa posmam.
Nejauka situācija 27.12.2006.
Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā (nobeigums)

Beidzot, ir veiktas solītās izmaiņas satiksmes organizācijā Rīgā, Slokas ielas posmā starp Mārtiņa un Kalnciema ielām. RD Satiksmes departaments ir rīkojies pavisam radikāli un ir aizliedzis kreiso pagriezienu Slokas ielā!