1998

1998 #2

Rīgā, Vīlandes ielā pirms krustojuma ar Vidus ielu bija uzstādīta 122.122 zīme, kaut gan divvirzienu kustības tur nebija. Lūgums demontēt maldinošo ceļa zīmi tika nosūtīts CSDD.


CSDD darbinieki apskatīja Vīlandes un Vidus ielu krustojumu un secināja, ka minētā ceļa zīme tiešām bija pretrunā ar satiksmes organizāciju Vīlandes ielā. CSDD uzdeva Rīgas domes Satiksmes departamentam demontēt šo ceļa zīmi, kas arī tika izdarīts.

Pirms:

Pēc (1998):

1998 #1

Rīgā, Krasta ielā (braucot no Centra Ķengaraga virzienā) pēc pirmā atzarojuma uz Salu tiltu, bija uzstādīta 323.323 zīme. Bet pēc aptuveni 50 metriem no labas puses pievienojās ceļš no Salu tilta. Tas nozīmēja, kā pēc šā krustojuma atļautais braukšanas ātrums atkal bija 50 km/st, jo 323.323 zīmes darbojās līdz krustojumam. Pēc šā krustojuma ceļš atkal atzarojās uz Salu tiltu, izveidojot jau otro krustojumu. Un tikai pēc trešā krustojuma, kad pie Krasta ielas pievienojās ceļš no Salu tilta, atkārtoti stāvēja 323.323 zīme. Lielāka daļa autobraucēju bija pārliecināta, kā visā šī ceļa posmā atļautais braukšanas ātrums bija 70 km/st. Šajā vietā bieži dežurēja ceļu policija un apturēja par ātruma pārsniegšanu. Lūgums veikt izmaiņas satiksmes organizācijā tika nosūtīts CSDD.


CSDD ierosināja Rīgas domes Satiksmes departamentam veikt nepieciešamos pasākumus trūkumu novēršanai. Rezultātā 1998. gadā maldinošā 323.323 zīme tika demontēta.


Savukārt, 2000. gadā visā Krasta ielas garumā atļautais braukšanas ātrums tika palielināts līdz 70 km/st. Pirms katra krustojuma zem Salu tilta tika uzstādītas 323.323 zīmes.


Pēc (2000):


Valid HTML 4.01 Transitional