Ko dara "ķieģelis" Slokas ielā - III daļa


Iepazīties ar situācijas aprakstu Jūs varat šeit!

Iepazīties ar to, kāds valda haoss minētajā krustojumā Jūs varat šeit!

Sakarā ar to, ka traffic.lv redakcija atbalsta privilēģiju piešķiršanu sabiedriskajam transportam, gribam atgādināt, ka šis 920. ceļa horizontālais apzīmējums ir uzklāts, lai kreisā pagrieziena veicēji netraucētu sabiedriskajam transportam.

Tāpēc, lai veiktu kreiso pagriezienu, ir jāpalaiž tramvaji un autobusi (tai skaita mikroautobusi), kas brauc pa tramvaja sliedēm, un tikai pēc tam ir jāpārkārtojas uz tramvaja sliežu klātni kreisā pagrieziena veikšanai.


84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī ar brauktuvi atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, krustojumā jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes [...].

Tomēr, traffic.lv redakcija norāda, ka daļa vadītāju ir spiesta neievērot 301. un 812. ceļa zīmju un 920. ceļa apzīmējuma prasības, lai izpildītu CSN 83. punkta („Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā transportlīdzekļa vadītājam uz brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā...”) un 84. punkta („Ja brauktuves vidū vienā līmenī ar brauktuvi atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, krustojumā jānogriežas pa kreisi vai jāapgriežas braukšanai pretējā virzienā no kreisā malējā stāvokļa, kas ieņemts uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes...”) nosacījumus. Līdz ar to satiksme dotajā krustojumā diemžēl nav ērta un droša.


traffic.lv padarītais

2005. gada 20. jūnijā traffic.lv redakcija nosūtīja iesniegumu LR Satiksmes ministrijai ar jautājumu kurā vietā pie šādas kustības organizācijas shēmas ir jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis (uz tā paša virziena tramvaja sliežu ceļa klātnes).

2005. gada 30. jūnijā tika saņemta vēstule no Ceļu satiksmes drošības direkcijas, kurā bija paziņots, ka iesniegums tika pārsūtīts pēc piekritības RD Satiksmes departamentam.

2005. gada 08. jūlijā tika saņemta vēstule no RD Satiksmes departamenta, kurā tika skaidrots, ka 15-25 metri ir pietiekams attālums, lai ieņemtu kreiso malējo stāvokli pēc CSN 84. punkta. Arī tika apsolīts līdz 15.07.2005. samazināt ceļa 920. apzīmējumu par aptuveni 5 metriem. Tomēr, līdz 19.07.2005. nekas netika izdarīts.


Ar cieņu,
Aleksandrs
2005. gada 19. jūlijā